Donedavno je vladalo mišljenje da je poslovni softver namenjen isključivo velikim korporacijama.
Danas moderna rešenja predstavljaju preduslov za svaku kompaniju u razvoju. Sve dinamičnije okruženje, timski rad na daljinu, sve veća baza kupaca i sve veći obim narudžbina stvaraju potrebu za efikasnijim upravljanjem i automatizacijom procesa korisničkih servisa.
Da li je Cloud PBX pravo rešenje za vašu kompaniju?
U svojoj praksi ponekad srećemo kompanije koje ne mogu da se odluče čak ni da počnu da istražuju mogućnost implementacije takvih inovacija. Najčešće ih brine jedno pitanje: može li njihova kompanija sebi da priušti tako napredna rešenja? Odgovor je taj da je pitanje pogrešno. Pravo pitanje je sledeće: možete li sebi da priuštite da ne modernizujete procese svoje kompanije?
Komunikacioni sistem CallFlow Cloud PBX mogao bi da bude idealno rešenje za bolju komunikaciju sa klijentima i partnerima. On je pogodan za poslovanja malog i srednjeg obima do poslovanja na nivou većih preduzeća, kao što su bankarske i finansijske institucije, e-trgovina, recepcija i korporativna telefonska komunikacija.
POGODNOSTI
Ovo će vam olakšati život:
- Jednostavno podešavanje i besplatno održavanje
Prepustite sve nama i usmerite se na svoje poslovanje.
- Bez investicija
Cloud PBX je rešenje za koje nije potrebno da kupujete bilo kakav hardver ili softver da biste počeli da ga koristite. Potrebni su vam samo računar ili mobilni uređaj koji imaju vezu sa internetom. Neki klijenti više vole da priključuju slušalice sa mikrofonom, a drugi će možda i dalje koristiti svoje hardverske (IP) telefone na koje su navikli.
- Integracija sa drugim softverskim rešenjima.
Komunikaciona platforma Cloud PBX se savršeno integriše sa svim CRM i ERP sistemima. Kroz integracije je moguće da se najčešće korišćeni softverski proizvodi za kancelarije povežu i u potpunosti iskoriste.
Sistem Cloud PBX je kompatibilan sa sistemima Microsoft Teams, Microsoft Dynamics 365, Microsoft 365, Oracle Netsuite i drugim popularnim rešenjima.
- Kvalitetna veza
Zvuk HD kvaliteta omogućava neometanu komunikaciju sa kupcima, kao i u okviru tima.
- Rad na daljinu
Rešenje PBX sadrži brojne pogodnosti za rad na daljinu. Zahvaljujući telefonskom sistemu u oblaku, nećete zavisiti od lokacije. Zaposleni mogu da rade od kuće ili sa drugog mesta, dok god imaju pouzdanu vezu sa internetom.
- Podržava rad na daljinu sa bilo kog mesta na svetu.
- Omogućava neprekidan proces rada onima koji su pogođeni izolacijom zbog virusa COVID 19.
- Bezbednost kompanije
Cloud PBX je projektovan tako da na nivou kompanije ima ugrađenu bezbednost koja ispunjava najzahtevnije korporativne bezbednosne standarde.
- Sačuvajte brojeve svojih poslovnih telefona ili kupite nove pomoću sistema Cloud PBX
Ne morate da se brinete da ćete izgubiti kupce ako svoje telefonske komunikacije migrirate na najnovije tehnologije. Nudimo vam opciju da zadržite svoj broj kada pređete na rešenje Cloud PBX.
- Međunarodni brojevi
Vašoj kompaniji biće dostupni međunarodni telefonski brojevi. Možete da se povežete sa klijentima i partnerima iz inostranstva sa lokacije svoje kancelarije tako što ćete se predstaviti lokalnim brojem telefona. Na raspolaganju vam je izbor od preko 60 zemalja.
FUNKCIJE
- Interaktivni meni i automatizovani glasovni odgovor (IVR)
Opcije za definisanje radnog vremena, prilagođavanje poruka i usmeravanje dolaznih poziva najprikladnijem timu.
- Snimanje poziva
U svakom trenutku slušajte i pratite svoje pozive na kontrolnoj tabli pregledača.
- Praćenje i detaljna statistika
Pratite broj propuštenih i završenih poziva, njihovo trajanje i još mnogo toga. Funkcija se primenjuje i na dolazne i na odlazne telefonske pozive.
- Prosleđivanje i usmeravanje poziva
Definišite pravila za distribuiranje i prosleđivanje poziva između zaposlenih, odeljenja, pa čak i između različitih uređaja.
- Mobilna aplikacija za Android i iOS
Vaši zaposleni mogu da primaju dolazne i upućuju odlazne pozive preko svojih pametnih telefona, predstavljajući se svojim poslovnim brojem.
Kako PBX optimizuje poslovne procese u vašoj kompaniji?
Rezultati su očigledni gotovo odmah. Naši kupci kažu da zahvaljujući implementaciji rešenja PBX uspevaju da postignu optimizaciju i potpunu kontrolu nad svojim komunikacionim procesima.
Zahvaljujući automatizovanom unosu podataka, konačno možemo da ograničimo gubitke poslovnih informacija usled ljudskih grešaka. Istovremeno, smanjivanje administrativnog opterećenja u procesima omogućava zaposlenima da povećaju efikasnost i kvalitet svog rada. Možete da svedete vreme čekanja kupaca na najmanju moguću meru i smanjite propuštene poslovne prilike.
Kontrola kvaliteta i optimizacija komunikacije sada su u potpunosti ostvarivi zahvaljujući sistemu Cloud PBX. Naš softver vam pomaže da uvek pratite propuštene pozive, kao i da ograničite pozive upućene preko ličnih mobilnih telefona agenata prodaje.