Od oktobra 2022. Softline posluje pod brendom Noventiq.
Svet ulazi u novu post-pandemijsku eru i može se očekivati pojava novih, zanimljivih i inovativnih načina rada. U nekim kompanijama se od zaposlenih traži da se vrate u kancelarije, a postoje i organizacije u kojima se radi samo na daljinu i koje nemaju ni sedište ni poslovne prostore. Ipak, većina organizacija primenjuje hibridni model rada. Istraživanja pokazuju da je to model koji zaposlenima najviše odgovara i stoga očekuju da će im ga poslodavci omogućiti. U istraživanju „Global Workforce Hopes and Fears“ za 2022. godinu, koje je sprovela kompanija PwC , pokazalo se da 62% ispitanika daje prednost kombinaciji rada uživo i na daljinu, a 63% ispitanika je izjavilo kako očekuju da njihova kompanija ponudi takvu vrstu pristupa u narednih 12 meseci.
Kompanija Softline je razvila aplikaciju za zaposlene sa različitim modulima, a platforme Microsoft Power Platform i Power Apps koje se u njima koriste mogu se na jednostavan način proširivati i prilagođavati potrebama koje se stalno menjaju. Aplikacija za zaposlene može da sadrži bilo koji modul koji je potreban kompaniji, kao što je rezervisanje radnih stolova, rezervisanje mesta za parkiranje, naručivanje kancelarijskog materijala, održavanje poslovnog prostora itd. Moduli su neograničeni i mogu se personalizovati u skladu sa potrebama organizacije, što važi i za izgled aplikacije, koji se dizajnira tako da odgovara brendiranju kompanije. Zaposleni koriste aplikaciju na svom mobilnom telefonu ili u Microsoft Teams aplikaciji, što pomaže organizaciji i da ojača internu komunikaciju sa svojim zaposlenima. Aplikacijom za zaposlene i svim njenim modulima obezbeđuju se statistički pokazatelji i izveštaji o korišćenju, čime se organizaciji pomaže kod predviđanja i promena usluga u zavisnosti od korišćenja kapaciteta. Pomoću Softline aplikacije za zaposlene, organizacije mogu lakše da automatizuju procese i na taj način poboljšaju iskustvo zaposlenih.
Softline tim razvija ove usluge za hibridni rad kroz Power Apps i implementira ih u roku od jednog ili dva meseca. Aplikacija se ugrađuje u Microsoft ekosistem organizacije na jednostavan, brz i isplativ način, integriše se u Microsoft Teams i u pozadini koristi SharePoint Online ili Dataverse za skladištenje podataka. Kompanija Softline vam omogućava nekoliko standardnih modula, ali svaki od njih možemo da izmenimo u skladu sa potrebama vaše organizacije. Bez obzira na to da li započinjete modulom za naručivanje kancelarijskog materijala ili nekim drugim, odnosno, da li naručujete nekoliko njih istovremeno, naš tim može da ih prilagodi i implementira u roku od samo nekoliko meseci.
Modul za naručivanje kancelarijskog materijala
Upravljanje kancelarijskim materijalom predstavlja jedan od najvećih izazova za organizacije, ali se proaktivnim pristupom kompanijama pomaže da na bolji način prate obim i potrošnju. Zahvaljujući modulu za naručivanje kancelarijskog materijala u okviru naše aplikacije za zaposlene, ubrzava se i pojednostavljuje proces, uz lakše praćenje i predviđanje. Rešenje se može prilagoditi svakoj potrebi organizacije – stoga to može biti jednostavan modul za naručivanje kancelarijskog materijala koji podrazumeva proces za prikupljanje, objedinjavanje i potvrđivanje zahteva, ili napredna verzija koja podrazumeva i korake davanja odobrenja, izdavanja narudžbenica, postupaka nabavke ili davanja ponuda.
Modul sadrži sve artikle na listi koji su dostupni za zaposlene pa sve što oni treba da urade jeste da uđu u aplikaciju na svom mobilnom telefonu ili u usluzi Microsoft Teams i dostave listu artikala koje žele da naruče. Administratori mogu da u podešavanjima formiraju grupe korisnika sa ograničenjima u pogledu naručivanja, a pored toga mogu i da menjaju listu artikala, članove grupe i ograničenja narudžbina. Pravila procesa naručivanja u podešavanjima su fleksibilna i administratori mogu da upravljaju njima na jednostavan način i bez znanja iz IT oblasti.
Sledeći standardni proces za naručivanje kancelarijskog materijala može se menjati u skladu sa aktuelnim ručnim procesom u organizaciji:
- Pomoću funkcije za naručivanje kancelarijskog materijala, zaposleni biraju potrebne artikle iz liste koja im je dostupna.
- Kada se narudžbina pošalje, ona se objedinjuje sa narudžbinama drugih zaposlenih.
- U redovnim vremenskim intervalima (na primer, svake druge sedmice) menadžer kancelarije pravi obrazac zahteva za nabavku materijala i šalje ga rukovodiocu na odobrenje.
- Ako rukovodilac odbije narudžbinu, treba da navede razlog, a menadžer kancelarije menja narudžbinu tako da se njome ispune zahtevi i ponovo je šalje.
- S druge strane, ako je narudžbina prihvaćena, menadžer kancelarije je šalje računovodstvenom timu sa zahtevom za narudžbenicu.
- Narudžbenica se nakon prijema prosleđuje odeljenju za nabavke, radi stupanja u kontakt sa dobavljačem i realizovanja kupovine.
Naše usluge za hibridni rad koje se zasnivaju na Power Platform sistemu mogu se na jednostavan i brz način prilagoditi specifičnim potrebama vaše kompanije. Obratite nam se, navedite nam svoje zahteve, a mi ćemo module aplikacije za zaposlene prilagoditi tako da ispune vaše konkretne potrebe.