Od oktobra 2022. Softline posluje pod brendom Noventiq.
Hibridni rad je deo naše svakodnevice, a tako će biti i u budućnosti, jer se čini da je to najprikladniji način rada za organizacije. Međutim, hibridni rad za mnoge od njih predstavlja veliki izazov. U novoj studiji se otkriva da, iako mnoge organizacije daju prednost hibridnom radu, u 72% kompanija se pokazuje pomanjkanje jasne strategije u ovoj oblasti. Rezultati druge studije su pokazali da samo svaki četvrti zaposleni smatra da je kompanija u kojoj radi dobro pripremljena za budući hibridni rad, što znači da se mora preduzeti još mnogo toga kako bi se realizovali aranžmani u ovoj oblasti i ponovo osmislilo iskustvo zaposlenih. Moduli Softline aplikacije za zaposlene, kao što je aplikacija za održavanje poslovnog prostora, pomažu da organizacije razviju svoj hibridni način rada i zaposlenima omoguće kvalitetno iskustvo, uz korišćenje platforme Microsoft Power Apps i njenih pogodnosti pristupa sa malo ili bez kodiranja.
Ako kolege rade na hibridni način, poslovni prostori i imovina mogu brzo da se istroše, naročito kada se dele resursi poput radnih stolova, sala za sastanke, kancelarijske opreme itd. Da bi se omogućilo izuzetno iskustvo zaposlenih, važno je da organizacije imaju mogućnost praćenja i da budu u toku sa stanjem svakog sredstva ili objekta, kao i da budu odmah obaveštene ako nešto nedostaje, ne radi ili ako je potrebno čišćenje. Rešenje za ovaj problem predstavlja aplikacija za održavanje poslovnog prostora, u kojoj zaposleni putem svojih telefona mogu da prijave svaki problem tako što će rukovodstvu kancelarije definisati lokaciju i uz to dostaviti fotografiju, kratak opis i druge detalje o problemu. Obaveštenjem koje se upućuje rukovodstvu kancelarije aktivira se proces i šalje poruka nadležnom timu koji počinje da rešava problem. Ako je problem već prijavio neki drugi kolega, aplikacija šalje obaveštenje o tome. Međutim, novo obaveštenje se može dodati i postojećoj prijavi, u slučaju da su dva problema povezana, ali nisu ista. Shodno tome, novi problem se dodaje postojećoj prijavi pa nije potrebno da se kreira nova. Probleme koji su ranije prijavljeni, zaposleni može da prikaže na ekranu „Moji prijavljeni problemi“ u hronološkom redosledu, zajedno sa statusom svoje prijave (na primer, „novo“, „u toku“, „rešeno“).
Menadžeri kancelarija, kao što su rukovodioci spratova, recepcioneri i zaposleni sa sličnim ulogama i odgovornostima, koriste aplikaciju za menadžere kancelarija na svom računaru na koji stigne prijava. Oni mogu da prikažu listu svih problema koje su prijavili zaposleni. Kada otvori izveštaj, menadžer kancelarije vidi sve informacije koje je dostavio zaposleni koji je prijavio problem (lokaciju, fotografiju, detalje, kratak opis) i na osnovu toga može da definiše koju meru treba preduzeti:
- Status bez mera podrazumeva da je problem viđen, ali da u vezi sa njim ne mora ništa da se preduzima.
- Status otpremanja podrazumeva slanje prijave timu koji rešava problem. U tom slučaju, menadžer kancelarije definiše datum do kojeg nadležni tim treba da reši problem, a može da napiše i dodatne komentare za tim ako je potrebno. Tim kome je problem otpremljen dobija o tome e-mail sa obaveštenjem.
- Status potvrđivanja podrazumeva zatvaranje tiketa i slanje potvrde zaposlenom koji je prijavio problem. Menadžer kancelarije može da zatvori tiket tek kada od nadležnog tima dobije potvrdu da je problem rešen.
Kada se problem reši, on se uklanja sa liste, ali se i dalje može videti na kartici „Prijave“ kao problem koji je rešen. U standardnom radnom okviru aplikacije za održavanje poslovnog prostora pretpostavlja se da se celokupna komunikacija odvija preko e-maila; međutim, sva podešavanja i svaki korak procesa mogu se promeniti na zahtev klijenta.
Aplikacija za održavanje poslovnog prostora može se uvesti kao samostalna aplikacija ili kao modul aplikacije za zaposlene, pored nekoliko drugih modula koje organizacija omogućava svojim zaposlenima. Aplikacija se može izvršavati u Microsoft Teams okruženju ili kao aplikacija na mobilnom telefonu zaposlenog. Za one koji rukovode kancelarijom i održavanjem, aplikacija za menadžere kancelarija izvršava se na njihovim desktop računarima, jer je njima potreban detaljniji prikaz informacija.
Softline aplikacija za zaposlene omogućava organizacijama nekoliko modula za hibridni rad, kao što su rezervisanje radnih stolova, rezervisanje mesta za parkiranje, naručivanje kancelarijskog materijala, uvođenje ljudskih resursa u posao, snimanje sastanaka, izdavanje odobrenja za odsustvovanje zaposlenih, deljenje resursa, vreme i prisustvovanje itd. Svi moduli se mogu uvoditi u postojećem stanju ili se mogu menjati u skladu sa potrebama klijenta, na jednostavan način i u roku od jednog ili dva meseca. Funkcije aplikacije i moduli mogu se stalno poboljšavati, u zavisnosti od potreba organizacije. Počnite da ih koristite, proveravajte statističke pokazatelje i izveštaje, a kada na osnovu izveštaja zaključite kako zaposleni koriste funkciju, naknadno izmenite aplikaciju. Kliknite da biste pročitali detalje o našoj aplikaciji za rezervisanje radnih stolova ili o našem modulu za naručivanje kancelarijskog materijala, kao i da biste pogledali video o našoj aplikaciji za rezervisanje mesta za parkiranje. Ako želite da započnete izradu svog sistema za hibridni rad i poboljšate iskustvo zaposlenih u kompaniji, obratite nam se!