Od oktobra 2022. Softline posluje pod brendom Noventiq.
Rasteretite rad automatizacijom
Na svakodnevne zadatke najčešće se troši znatan deo vremena zaposlenih. Automatizovanje redovnih administrativnih zadataka omogućava da vaš tim uloži više truda u produktivnost i podrži dugoročne ciljeve kompanije. Administrativni zadaci mogu biti različiti, ali automatizacija uvek omogućava smanjenje radnog opterećenja i pojednostavljenje procesa. I mi u kompaniji Softline smo takođe imali zadatke koji su se ponavljali (na primer, u vezi sa organizovanjem vebinara), ali su naše stručne kolege pretvorile ove zadatke u potpuno automatizovane, bezbedne i pouzdane procese pomoću Microsoft Power platforme.
Naš problem: ručno organizovani vebinari
Za organizovanje vebinara i upravljanje vebinarima nekada je bio potreban ne samo nadzor, i aktivano učešće zaposlenih. Po prijemu registracije, naš kolega je slao e-poruku sa potvrdom i svim detaljima, zatim e-poruku sa podsetnikom, a nakon vebinara i propratnu e-poruku . Sve se to obavljalo ručno. Pored toga, on je morao ručno da obrađuje listu učesnika, pripremi je i da je ideli sa ostalim članovima tima. Od ključnog značaja je bio i ažuran izveštaj, kako bi se pratile povratne informacije i rezultati. Svi koraci, uključujući skladištenje podataka, e-poštu, vizuelizaciju podataka i arhiviranje – bili su za nedelju dana zamenjeni automatizovanim procesom.
Naše rešenje: prilagođeni automatizovani proces za nedelju dana
Nakon upoznavanja sa problemom, naši stručnjaci su projektovali rešenje korišćenjem usluga već integrisanih u Microsoft 365, kako bi se omogućio neometan zajednički rad. SharePoint je omogućio efikasno skladište za evidenciju registracionih obrazaca, čime je olakšana administracija. Power Automate tokovima je obezbeđena automatizacija prikupljanja i arhiviranja ulaznih podataka. Ažuriranja i neophodne informacije se objavljuju u namenskoj grupi u okviru usluge Teams, tako da nema potrebe za e-porukama. Usluga Power BI je omogućavala pravovremenu analitiku za svakog učesnika, sa fokusom na samo relevantne preglede sa vizuelizacijama podataka.
Jedna od najuočljivijih pogodnosti novog radnog toka jeste vizuelizacija podataka. Rezultati u realnom vremenu i automatizovane kontrolne table koji se skladište u oblaku postali su dostupni u svakom trenutku i sa svakog uređaja. Profesionalna analitika je kreirana i vizuelizovana u usluzi Teams, a zasniva se na protoku skupova podataka.
Inteligentni pristup, značajne pogodnosti
Kao rezultat automatizacije, radno opterećenje registracije vebinara smanjilo se za oko 80%. Ceo proces je postao brži, a pretplatnici su primali potvrde odmah po prijavljivanju, čak i vikendom. Pored toga, za rešenje nije bila potrebna dodatna licenca, a ceo proces se i dalje odvijao u okviru sistema Microsoft 365, zbog čega su izbegnute komplikacije u vezi sa obradom i prosleđivanjem podataka.
Automatizacija se može prilagoditi određenom zadatku ili proširiti na ceo proces – primena je gotovo beskonačna. Na primer, može se automatizovati sistem rezervisanja radnih stanica u otvorenom poslovnom prostoru, kao i prikupljanje povratnih informacija od zaposlenih.
Vrednost za vas
Kupovina licence za Microsoft 365 omogućava više od dobijanja pristupa najpopularnijim aplikacijama kao što su Outlook, Excel ili PowerPoint. Uz podršku naših stručnjaka, možete istraživati i bezbedno koristiti sve ponuđene funkcije. Mi vam pomažemo da na najbolji način iskoristite postojeće usluge preko Power platforme. Obratite nam se i mi ćemo projektovati i optimizovati vaše procese tako da budu produktivni i efikasni.